2015. február 25., szerda

1 hónapon túl

Gyakrabban tervezek írni, mint mostanában....na jó, el sem kezdek szabadkozni, biztos megértitek :)

Petra betöltötte az egy hónapos kort (hozzá sem teszem, hogy rohan az idő....). Meghaladta a 3 kilót, kinőtte a koraszülött pelenkát és túl vagyunk a hasfájós korszakon, ami hálistennek összvissz 3 hétig tartott (úgy tűnik, de azért lekopognám, ha babonás lennék).
Az egy hónap alatt viszonylag jól kialakult egy kis napirendje, amibe már az is belefér, hogy éjjel alszik egy hosszabbat, úgy 4-7 óra időtartamban, ami azért nekem felettébb kímélő. :) Főleg, hogy napközben meg sokat kell a hisztis 3 és fél évesemmel foglalkozni, hogy ne érezze elhanyagolva magát. Mert hiába van a nap nagy részében oviban, amikor hazajön nagyon igényli a foglalkozást és ezt nem is csodálom. Általában rám nem féltékeny, csak az apjára. Ha apánál van Petra, akkor hiszti van, hogy tegye le és őt vegye fel inkább. Nekem időközben kétszer is kijelentette, hogy "anya, téged nem szeretlek", de nyilván most ezt sem szabad magamra vennem, hiszen ő annyit lát, hogy rajtam folyton lóg egy baba és azt hiszi, hogy ezért őt már nem is szeretem. Persze okos nagylány ő, megért sok mindent, így gyakran mondogatom neki, hogy mindkettőjüket egyformán szeretem, csak biztos idő kell neki, amíg megszokja a nagytesó-kistesó helyzetet.
Most hirtelen ennyi rólunk, remélem most már gyakrabban idejutok és elkezdhetem a komolyabb irogatást, ahogy azt már korábban elterveztem.

Szép tavaszváró napokat mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése