2013. május 25., szombat

Rácsos ágyról heverőre 3.

Már 2 hete, hogy leszereltük a rácsokat Lilla ágyáról és azóta nem tudom eldönteni, hogy jó ötlet volt-e? Nem volt-e túl korán? Úgy tűnik, hogy szereti, hogy nincs rács, meg tetszik is neki a kis vacka, viszont valamiért még sem vagyok vele elégedett. Ugyanis kicsit megváltozott azóta. Nem akar magától elaludni. Nem kel fel, nem jön ki, csak fekszik és sír, amikor otthagyom. Eddig ilyen nem volt, letettem, betakartam, jó éjt puszi és aludt. Most meg folyton követeli, hogy "anya énekel". Ami oké is, énekelek én neki, ha kell, de nem 10x egymás után...Elénekelek egy Micimackót, A part alattat, vagy Csendes álmot és kész ez legyen elég, utána aludjon el szépen magától. Ehelyett jön a nyöszörgés, sírás. Valami tehát nem oké...Ennyire nem tudja megszokni? Ráadásul jóval korábban is ébred. Eddig az én gyerekem olyan jó alvókával rendelkezett, hogy csuda, de most hajnal 5-6kor ébred. Nekem ez így nem tetszik ám. :( Olyankor sem jön át, pedig a hálózsákot le tudná venni magáról, ha meg nem, az sem lehet akadály, hiszen tud benne menni.:) Csak sírdogál, hogy "nem kell csucsulni", vagy ilyesmi. Átmegyek érte, áthozom, remélve, hogy mellettünk még visszaalszik...Van, hogy sikerül is neki, de persze akkor meg én nem alszok. Én ugyanis nem tudok úgy aludni, ha ő is itt van. Soha nem is tudtam, nem is fogok. Ezért nem szoktattuk be a mi ágyunkba.
Szóval most nem tudom, hogy ez a változás az alvási viselkedésében a kiságy miatt van-e (már mint amiatt, hogy most nincsen rács), vagy valami más miatt? Lehet, hogy pl. csak jön a 15. foga?
Nem tudom, mindenesetre remélem hamarosan visszakapom a 8tól fél 8ig alvó lánykámat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése