2013. május 20., hétfő

Hétvége a szabolcsi papáéknál

Szombaton utaztunk és érdekes módon első olyan alkalom volt, amikor nem aludta végig az utat, de nem is hisztizett az utazás miatt. Mondjuk alapból mivel délelőtt indultunk, számítottam rá, hogy nem fog elaludni, ezért  készültem a szórakoztatására. Mellé ültem hátra, készítettem be könyvet, kirakót, mágneses rajzolótáblát, na meg rágcsálni- és innivalót. Az út utolsó 40 percében aludt csak el és ennyi alvással maradt is aznapra...Így van ez, ha nagyszülőkhöz megyünk, mert annyira lekötik és annyira sok minden újdonság van, hogy aludni bizony nincs idő. :)
Most egész hétvégén etette a csirkéket, vitte nekik "hejpenyőben (serpenyő) a tápot" és hálistennek, hogy olyannyira nem félt tőlük, hogy folyton fogdosni kellett neki, hogy ő meg tudja simogatni. Megszemléltük a taraját, csőrét a csibéknek. A bolond csirkék már a végén maguktól hagyták evés közben, hogy simogassa őket :) Ugyanez a bánásmód járt természetesen az akváriumban a halaknak is, azzal a különbséggel, hogy őket ugye nem lehet fogdosni, na de kajában azok sem szenvedtek hiányt. Lilla ment, vette ki a "húnyoglájvát" (szúnyoglárva), és szólt papának, hogy a halak éhesek.
A Szálkás kutyáról már ne is beszéljünk, akinek nem győzte már reggel kiabálni ki az ablakból is, hogy "Hálkás gyeje ide Lilla babáhozs" :)
Papája végre a haját is lenyírta, már elég hosszan kunkorodtak a kis semmi hajszálai, meg itt-ott rálógtak a fülére is, így a pelyhes részét levágta neki. Most jöttem rá, hogy hátul a tarkóján már milyen szép erős haja van, így remélem gyorsan elkezd majd nőni is.
Szóval a hétvége jól telt, Lilla nagyizott, apja pihent, anyja tanultni próbált...
Üröm az örömben, hogy sajnos fotót nem hoztam, mert a fényképezőgépem aksija bedöglött és lusta voltam töltőre tenni. (Amúgy hihetetlen kór támadta meg az aksival rendelkező kütyüjeimet, mert mindnek elromlott az aksija. /laptop, telefon, fényképezőgép/...rossz hatással vagyok rájuk, tuti...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése