2013. május 12., vasárnap

Rácsos ágyból heverőre 1.

Tegnap barátnőméknél láttuk, hogy milyen szupi kis sarkot csináltak Atinak és jól megirigyeltem Lilla helyett is :) Amúgy is tervezem már egy ideje, hogy megszabadulunk a kiságy rácsaitól, elvégre a bölcsiben is tud rácsok nélkül is aludni ez a gyerek, akkor itthon is tudjon :)
Szóval ma nekikerekedtem és felhergeltem a témára apját is, nyilván ő kellett, hogy szétszerelje a kiságyat. Majd elmentünk a bútoráruházba és vettünk egy sima egyszerű habszivacs babamatracot és ezt tettük le a kiságy mellé (picit alá), hogy ha legurulna, akkor is puhára essen. Szépen körbepárnáztam még, így szerintem extrabiztonságos, de majd kiderül. Így néz ki:
Lilla rögtön be is vette a kis vackát, majd megmutatta azt is, hogy fog rajta aludni, és mondta, hogy "be kell takarni babát" :) Na azért kíváncsi vagyok, hogy hogy lesz az alvás, tényleg elalszik-e majd ugyanúgy, mint a rácsos ágyban, úgyhogy majd beszámolok a fejleményekről!

1 megjegyzés:

  1. :D kis cuki, remélem nem esett le. Editke is imád heverőn aludni, szerintem bejön majd Lillának is, cuki a képen nagyon!!!!

    VálaszTörlés