2013. május 13., hétfő

Profilváltás :)

Sokszor éreztem már úgy, hogy szívesen írnék más gyerekneveléshez kapcsolódó témáról, véleményről is, vagy fejteném ki bővebben a történéseinket. Ehhez ki kell lépnem a megszokott napi beszámoló stílusból.
Most eldöntöttem, hogy szabadon szeretném leírni a tapasztalataimat, így megosztva azt másokkal, akiket érdekel. :)
Ezek után kicsit változik a blog, nem csak babanapló szerepét fogja betölteni.
Hogy értelme is legyen, "létrehoztam magam" facebookon is. :) Így talán nő az olvasótáborom száma, már ha az egy kitartó Katit (köszi ezúton is :)) meg a titokban olvasó szülőket lehet tábornak nevezni. :)
Ha nem, az sem baj, mert akkor magamnak írom ugyanúgy a véleményeimet, tapasztalataimat, a gyereknevelés örömét és bánatát :)

2 megjegyzés:

  1. Én mindenképpen maradok, akármi is történjen, mert szeretem nézegetni Lillát :) meg olvasni téged :)

    VálaszTörlés