2013. január 7., hétfő

Zabagép

El sem hiszem, hogy az én Lillám egy zabagép lett, de ez tény...Örülök neki :) Végre több, mint 9 kg, ami azért már 16 hónaposan elvárható... Azt hiszem a bölcsi volt az, ami igazán meghozta az étvágyát. Ott olyanokat is megeszik, amit itthon nem. Például a vajas kenyeret, vagy egyáltalán a kenyeret! Itthon nagyon ritkán egy-egy csipetet.
Ma kezdtük újra a bölcsit, és Lilla vígan, mintha mi sem történt volna ment befelé. Mikor mentem érte akkor is dicsérték, mondta Kriszti néni, hogy úgy viselkedik, mintha mindig is odajárt volna. :) Meg hogy be nem áll a szája :)
Na aztán mikor sorolta mennyit evett leesett az állam. Gondoltam, akkor tuti már vacsizni sem fog velem...Ja, naív vagyok..:) Mikor hazaértünk (ugye közvetlenül uzsi után megyek érte) én leültem enni a tegnapi húslevest. Hát drágámnak rögtön kellett, szedtem neki egy jó nagy tálka répát, házi csigatésztát...de eggyel nem volt elég. Még egy lement. Aztán mikor elkezdtem a főtt husit csipegetni, hát neki is kellett. Amit magamnak kiszedtem, a 90%át ő ette meg, sőt:
Na de utána még egy fél banánt meglátott az asztalon, azt is elkérte, és mindezek után még fél dörmi is lecsúszott. :) Szóval el sem hiszem mennyit eszik :)

1 megjegyzés:

  1. Na végre, ráfér azért még néhány kg Lillára! :) Amúgy mostanában Editke is rengeteget eszik, mondjuk ő amúgy is jó húsban van...

    VálaszTörlés