2013. január 6., vasárnap

Holnap újra bölcsi!

2 hét kihagyás után megyünk holnap újra bölcsibe. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog neki tetszeni. De szerintem várja :) Mondtam neki ma, hogy holnap megyünk bölcsibe babákhoz, ő meg mutogatott, hogy merre kell menni. :)
Remélem minden oké lesz, mert rohannom kell, viszem ugye 9re, de azonnal rohanok is vizsgázni (dejólesznemtudoksemmit!). Próbáltam itthon nem elkényeztetni, bár általában nem is velem van a baj, ilyen téren, hanem ugyebár a nagyikkal...:) Ők képesek lennének egész nap ölben cipelni a gyereket, és odavinni, ahova éppen matatni akar valamit a szekrényen, na meg képesek 5féle kaját elétenni, amíg valamit meg nem eszik...hát én nem.. Én nem cipelem, nekem amúgy is elvem, hogy egy lassan másfél éves gyerek ne legyen mindig ölben (én is fel szoktam venni, de nem cipelem egész nap!), és nem adok neki még 3féle kaját sem, max. 2őt, ha valamit nem eszik meg, kipróbálok valami mást. Ha azt sem, akkor nem éhes, kész, majd eszik legközelebb, nem hal éhen.
Sokat huncutkodik amúgy most már :) van, hogy egyszerűen csak rájön, hogy bújócskázni akar, elbújik a fotel mögé és onnan nevet :) cuki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése