2012. október 18., csütörtök

Tanuljunk újra meg egyedül aludni...:(

Hú, nagyon-nagyon-nagyon kimondhatatlanul mérges vagyok a nagyszülőkre!!! :S Csúnya dolog, de ez van...3 nap alatt így "elrontani" a gyereket!
Mondom a szitut: Lilla eddig aludt magától! max. 5 percet sírdogált, ha annál is tovább, akkor melléálltam, simogattam a hátát, és elaludt. Most egyszerűen nem hajlandó csak ölben elaludni! Na én ezt nem fogom vele játszani, nem azért mert szívtelen anya vagyok, hanem azért mert előre látó anya vagyok! Ugyanis, ha minden jól megy, és lesz végre állásom, akkor Lilla megy november végén bölcsibe, ahol nem fogják a seggét rázni, amíg el nem alszik, egész egyszerűen azért, mert lesznek rajta kívül a csoportban heten! Szóval nem tudom, miért nem lehet ezt felfogni, hogy igenis a gyerek fél nap alatt is átszokik...
na persze visszaszoktatni biztos nehezebb lesz, de nem adom fel.!!!:)

Ma délben letettem, negyed 2ig üvöltött!!! persze, 3 percenként bementem hozzá, letettem, betakartam, kijöttem. Legutóbb is sikerült 2 nap alatt elérni, hogy aludjon, most is fog. Kíváncsi vagyok meddig fog így aludni.
Muszáj, hogy pár nap alatt visszaálljon, mert szegény picikém még nem is tudja, de utána újabb "merényletet" akarok ellene elkövetni: le akarom szoktatni a ciciről! és mielőtt bárki is felszisszenne, hogy milyen kíméletlen vagyok: nem igazán cicizik már, sőt tejem sincs, max. egy-két kortynyi! Már csak csüng rajta, az esti elalváshoz, meg éjszaka egyszer megszokásból felkel, és rácuppan...Na már most, mivel nincs benne igazán tej, inkább csak cumipótléknak használja, na nekem meg ez már nem hiányzik...Lassan 14 hónapos, nagyon is megkapott minden csepp immunerősítést eddig az anyatejből, főleg, hogy 5 és fél hónapos koráig semmi mást nem kapott, csak anyatejet, még egy korty vizet sem. Szóval szerintem nem lesz már akkora tragédia, ha nem kap cicit... De ez még a jövő zenéje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése