2012. július 17., kedd

Kirándulni jó! :)

Végre volt egy kis pihije apának, ezért elutaztunk pár napra. Meglátogattuk a nagyikat. Na meg kirándultunk!
Voltunk Nyíregyházán a Vadasparkban! Csodajó hely, szeretem is nagyon, és már régen voltam. Nem vártam, hogy Lilla jól bírja majd, ehhez képest 3 óra hosszát kibírt minden különösebb hiszti nélkül. Egyszer kellett csak elbújni vele a pelenkázóba ciciztetni, hogy megnyugodjon. :) Még jó, hogy mindig kéznél van a nyugtatója...hehe
Szóval úgy láttam tetszett neki, most már érdeklődve figyelgeti az állatokat (már amelyiket észreveszi, ugye ő még nem mindig tudja mit kell nézni...:)), csak 1 gond vele, hogy folyton menne le a földre. Hát persze, ő szeretne négykézláb teperni. Ebből gondolom, hogy majd sokkal jobb lesz, ha már tud szépen lépegetni. De ahogy halad, szerintem 1 hónap múlva a Balatonba már egyedül fog belesétálni :) /feltéve, ha addig sikerül legyőzni nagyvízundorát/... Rájöttem ugyanis, hogy a nagy víztől fél, mert a nagyiéknál próbáltam kádban fürdetni, hát üvöltött...:S:(

Utána a másik nagyiékkal meg felmentünk a Mátrába a Sástóhoz, bár ott lényegesen kevesebb időt tudtunk csak tölteni, mert nagyon beborult az idő. A tóban a kacsákat mikor meglátta, hangosan mondta: "há-há"..:) Nagyon örültem neki, mert ezek szerint csak jelent valamit az itthon naponta 1500x elismételt "mit mond a kacsa? háp-háp..Mit mond a malac? röf-röf.." című mutatványom...
Aztán Mátrafüreden felültünk a kisvonatra :D És ott sem sírt!!! Sőt: 10 percig nagyon is élvezte, nem győzött minden fának integetni :). Aztán persze megint jött a nyekegés, hogy ő le akar menni...

Egy a lényeg, már régen (még meg sem született) eldöntöttük apjával, hogy a hétvége igenis a csavargásé, kirándulásé. Korán el kell kezdeni, hogy hozzászokjon! Úgy tűnik nem lesz vele gond, és Lillánk is ugyanúgy fogja szeretni a 7végi kiruccanásokat, mint mi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése