2015. november 9., hétfő

Karácsonyi készülődés 3.-4. hét

Miután múlt héten jól kipanaszkodtam magam, újult erővel vetem bele magam a hétköznapok szervezésébe. Tegyük hozzá, hogy férjem végre egyszer jól cselekedett és elvitt vásárolni, hogy jobb kedvem legyen :). De nem ám akárhová, hanem a bauhausba. Ami másnak az ikea, az nekem a bauhaus, nem tudom miért...talán azért szeretem jobban, mert nem annyira sablon. Mindenesetre vettünk polcokat, mert ugye polcból sosem elég és utálom az üres (kihasználatlan) falfelületeket. Úgyhogy most van sok(kal több) helyem pakolni, így már alig várom, hogy legyen egy kis szabadidőm és csoportosítsak mindent. Nem is habozok tovább, mivel a karácsonyi készülődés 3. hetét így gyorsan átugrottam a nagy semmivel, összecsapom a 4.-el és a gyerekszobát és a hálót egyszerre fogom takarítani. Megvárom, hogy felszálljon ez a köd és délután kezdem is az ablakpucolással.

A CSEPEREDÜNK plusz ebben a két a hétben, amit hozzáteszek a gyerekekkel a készülődéshez, az az, hogy átszelektáljuk a játékaikat. Hiszen hely kell majd az újaknak, amiket hoz a Mikulás és a Jézuska. Amúgy is van kismillió játék, amit elő sem vesz Lilla, Petra meg mire odáig jut valahogy újratermelődnek. Épp a minap gondolkodtam azon, honnan a fenéből lett ez a sok játék??? Rájöttem, hogy maximum az 1%-át vettem a játékoknak az eltelt 4 év alatt. A többit mindet hozták az alkalmak, vagyis persze a rokonok, ismerősök. 
Elleptek minket, ezért sürgősen szabadulnunk kell egy pártól. Próbáltam Lillát rávezetni, hogy amit nem használ, azt szedje külön és úgyis jön majd az adventi dobozgyűjtés, akkor becsomagoljuk és elküldjük egy olyan kislánynak, aki nagyon örülne neki...Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ugye nem mindenki családban nő fel, de azt hiszem kicsi még ehhez és nem igazán értette meg. Sírva közölte, hogy ő bizony senkinek nem ad játékot a sajátjából. Így ezt nem is erőltetem tovább. Akinek viszont nagyobb gyereke van, az próbálja meg! Ha csak egy kis cipősdoboznyit összegyűjt, máris megértette a lényeget és ráadásul nagy örömet fog vele okozni egy ismeretlen rászoruló gyereknek!
Így mi csak annyit fogunk megcsinálni Lillával, hogy a használhatatlan, törött, sérült, hiányos játékokat fogjuk összeszedni és kidobni. Kapott ő is új dobozokat a hétvégén, így a héten szépen szortírozzuk is a játékait.

Jó készülődést Nektek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése