2015. augusztus 15., szombat

Fél év

Közhelyes, hogy rohan az idő, de gondoltátok volna, hogy a 2. gyereknél még jobban rohan? Már régen tervezek írni, sok dolgot...de időm is kevesebb van két gyerek mellett...ezt se gondoltátok, ugye? :P
Fél évet betöltötte Petra is, sőt igazából jövőhéten már 7 hónapos lesz..Én meg napról napra azon csodálkozok, hogy mennyire más a két gyerek...ezt sem gondoltam volna, persze...
Lassan vége a nyári szünetnek is, bár arról is többet szerettem volna írni. ...de mint már írtam...idő...

És az időről jutott eszembe, hogy mit is akartam ezzel a bejegyzéssel tulajdonképpen. Mert nem csak életjelet akarok ám adni, hanem reményt! Reményt azoknak, akiknek szintén pici babájuk születik, most pont van egy ismerősöm, akivel még a kórházban ismerkedtünk össze és 2 kg alatti picibabája született. 
Ugyanis képzeljétek el, Petra teljesen behozta a lemaradását, fél évesen közel 6,5 kg-nak mázsálták, 65 cm-vel, ami szinte grammra pontosan annyi, mint amennyi az időre, 3 kg-mal született Lillám volt. Szóval nem izgulni...:) Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése