2014. március 23., vasárnap

Apró örömök #7

* Minden rosszban van valami jó, csak meg kell tanulni más szemszögből nézni a dolgokat!
* Huncutkodó, vigyorgó, visítozó, magyarázó, szaladgáló, bújócskázó, jó kedvű Lilla!
* Szép idő, tavasz, zsongás <3
* 2 nap alatt helyrejött az orrfolyásból is, még mindig hála a béres cseppnek
* Lerajzolja anyát, apát :)
* Amikor nagyon kedveskedni akar: "kicsi anyuci" <3
* Fényt látok az alagút végén! (értsétek, ahogy akarjátok:))
* Nagy terveket szövögetni a hétvégékre, lesznek kirándulások, beszámolók, majd ha végre megint lesz időm többet a bloggal foglalkozni.
* Auralátó kislányom van...komolyan!
Na erről egy kicsit bővebben: amikor elkezdett rajzolgatni, fejeket rajzolni, furcsa volt, hogy amikor engem rajzol például, rajzol egy szál hullámos hajat, majd az egész fej köré szálakat húz. Kérdeztem tőle, hogy ez micsoda? Majd nagy komolyan rám néz és közli: "anya, ezek a sugaraid!!" Lehet, hogy ki kellett volna nevetnem, vagy megmagyaráznom neki, hogy de ilyen nincs, viszont én nem szeretném lerombolni a kis "álomvilágát", vagy ki tudja, lehet, hogy nem is álom, hanem tényleg látja...Így megkérdeztem tőle, hogy anyának milyen színű sugarai vannak? Lillám erre, mintha mi sem lenne természetesebb: közölte, hogy sötétkék! Tovább faggatva azt is elmondta, hogy az apjáé meg narancssárga. (itt találtam magyarázatot a színek jelentésére, ha valakit érdekel: http://www.ezoterikus.hu/cikkek/133)
Lehet, hogy kamu, lehet, hogy csak gyermeki fantázia, én mégis hiszek neki és nem erőltetem rá, hogy ilyet ne rajzoljon. Ha látja, rajzolja csak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése