2013. április 5., péntek

Lecseszős doktornéni :(

Annyira elegem van már, hogy 2 hónapja minden héten fülorrgégészetre kell vinni Lillát. Szerintem nem csak nekem van már elegem belőle, hanem neki is, bár egyemmeg a kis drágám nagyon jó kislány. Szépen csücsül a váróban, ha bent sír valaki, akkor együttérzésből ő is pityereg, görbíti a kis száját lefelé, és sajnálkozik, hogy "baba bent fáj". Hát igen...
A fülfelszúrás óta hetente visszarendel a dokinő, ami nem baj, mert tök jó, hogy ilyen alapos, stb. De miért kell mindig leb@szni valamiért az anyukát? Ma pl. megkérdezte, hogy "hol fázítja meg az anyuka így a gyerekét?" Hol? Hát...erős volt a kísértés, hogy beszóljak neki: "direkt kiteszem pucéran a hóba, hadd szellőzzön..." >:S Vajon mit szólt volna hozzá???? Erre persze mondtam, hogy sehol, mivel kb. 4 hete alig mozdulunk ki a házból, már sajnálom szegény gyereket. Valószínű, hogy egymásnak adjuk oda-vissza ezt a bacit, lévén én megint elkaptam tőle...szenvedek is, mint a kutya, egész du. itt fekszem az ágyban, ég az arcom, nem kapok levegőt...áááá..
Lillámnak megint átmosta az orrüregét, még mindig melegíteni kell a fülét, és jövőhéten még mindig vissza kell vinni. Már előre görcsben van a gyomrom, hogy majd akkor vajon miért fog leszeszni a dokinéni? Én elhiszem, hogy marha fontosnak érzi magát, elhiszem, hogy jól és alaposan végzi a munkáját, de könyörgöm, miért kell közben az egyébként is magát szarul érző anyukát folyton leszólni??? Csinálja a dolgát, és maradjon közben csendben, vagy inkább osztogasson kéretlen tanácsokat, minthogy bántson. Mert bánt.. Hiszen persze, hogy nem akarok rosszat a gyerekemnek, és ha hiszitek, ha nem, nem direkt fázítom meg, én nem is tudom azt hogy lehet???. Most komolyan...

2 megjegyzés:

  1. Ez nem normális, Mara, már a dokinő, nehogy bármilyen lecseszésen agonizál!!!!! Még hogy hol fázítod meg... Én beszólnék neki egyszer, lehet nem kellene többet hallgatnod a beszólásait. Az ilyen nem is orvos, komolyan, próbáld kizárni! És tudod, mindenkinek van valami "baja" nálunk a köhögés, nálatok a fül, van akinek más, de mindenki kínlódik valamivel. Ettől persze nem jobb nekem, vagy neked, csak tudd, hogy nem vagy ezzel egyedül, mind így érzünk, hogy a fenéért van ez így. De idővel hidd el, jobb lesz! Tuti (én se hittem el, de most látom).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nehezen fogom magam vissza, főleg, hogy első alkalommal meg azt mondta, hogy nem hiszi el, hogy eddig semmi baja nem volt a gyereknek. Hát gondolja, hogy az üvöltő gyerek mellett ülök otthon, vagy mi? Na mindegy...remélem már nem sokszor kell találkoznunk.

      Törlés