2013. március 27., szerda

Újra együtt + bölcsi gondok

Szombaton újra egyesült kis családunk :) Nekünk már nagyon hiányzott Lilla, remélhetőleg azért kicsit mi is hiányoztunk neki, bár ennek összvissz annyi jelét adta, hogy nagyon-nagyon mosolygott mikor hazaértünk, és nagyon-nagyon megölelgetett. Plusz mondogatta fél napig, hogy "heletlek". Minden szupi azóta is, annyira nem is kapatták el, amennyire féltem tőle, bár elég gyakran kéredzkedik ölbe, gondolom otthon bőven cipelhették a seggét. ...

Viszont ma a bölcsivezető közölte, hogy ha bizony sürgősen nem mutatok fel munkáltatóit, akkor ha valaki várólistáról közli, hogy jönne a gyereke, mert neki van munkája, akkor Lillának el kell hagynia a bölcsit. :( Nagyon szarul érintett ez a hír, mert persze számítottam rá, hogy csak megtűrt személyek vagyunk, de hát én folyamatosan keresek munkát, és egyszerűen nincs. Ugye mikor Lilla elkezdte a bölcsit, volt egy jó ajánlatom, amire rögtön beugrottam, de hát azóta is csak megy az ígérgetés, hogy hamarosan kezdhetek, viszont ez ugye nem elég, se munkáltatóim nincs így, se "kenyerem", hogy kicsit drasztikusan fogalmazzak. ..
Már most nagyon vacakul érzem magam emiatt, de lesz ami lesz, megkértem minden létező ismerősömet, hogy mozgósítsanak minden szálat, mert munka kell!!


4 megjegyzés:

  1. Micsoda? Ilyen van? Tőlem egyszer kértek munkáltatóit és kész, nem is értem, akkor veletek ez miért van... Most ezért nyilván lecsuknak, de nem tud valaki "adni" egyet? Bárki, akárki, akár az "ígéret" munkahely, ha már ennyit hitegettek? Komolyan sokkot kaptam, beilleszkedik egy gyerek, és kiszakítják, ez olyan izé... Sajnálom nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van- azt mondta ma az igazgató, hogy áprilistól új szabályok vannak, és újra kell vizsgálnia minden papírt, vagy mit. Nyilván, ha valaki jelentkezik, és mindkét szülője tud felmutatni munkáltatóit, és ezért többet fizetnek mint mi, akkor őt veszik fel, és mivel én CSAK gyesen vagyok, vagyis elvileg nincs munkám, a férőhely meg fix, így igen, sajnos megteheti, hogy az én gyerekemet hazaküldi. :( Persze reméljük eddig nem jutunk el, mármint 1. remélem hamarosan tényleg lesz munkám, 2. addig nem akar valaki gyorsan bölcsibe adni, és pont abban a korosztályban gyereket, mint amibe Lilla jár...:(

      Törlés
    2. ja, és a gondozói díjakon is változtattak, alacsonyabb lett a fizetési határ is, magyarul kevesebb egy főre jutó bérre is többet fognak kérni. Lehet, hogy Tőletek is újra kérnek majd keresetit, ne lepődj meg.

      Törlés
    3. Nem lepődök meg azon, mert láttam kitéve, pont ársorolódunk így másik kategóriába, de én akkor is ki vagyok ezen akadva, hogy ilyen van, tényleg. Akkor most én is szarhatok (már bocs), hogy ha minden papírt újra néznek, hogy jövőre lesz-e bölcsi Editkének, szupi...

      Törlés