2013. január 17., csütörtök

Minden bölcsis folyton beteg?

Igen, mondták, hogy így lesz...na de, hogy 1 hét normál állapot után mindig 1-2 hét takonykór jön, ez már nem állapot. Mióta Lilla bölcsibe jár el sincs téve a helyére a porszívó, mindig szívni kell az orrát szegényemnek. Még jó, hogy nem tiltakozik ellene, sőt szereti, jön segít összedugni az orrszival, leül, tartja a kis fejét, tünemény :O
Szóval most már kezdtem is hiányolni, hogy másfél hete se orrszívás, se köhögés...Erre éjszaka megint kezdte, jajj, nem sokat aludtam. Kényelmes akartam lenni, áthoztam miután megébredt a köhögés miatt, hát nem kellett volna. Én így nem tudok aludni, nem hiába nem vagyunk ahhoz szokva, hogy köztünk aludjon, nem is fogom ideszokatni. Ha nagyon beteg lesz, akkor majd megint inkább a szobájában alszok vele a kanapén, persze, csak ha muszáj.
Elvittem azért bölcsibe, mert se láza, semmi, csak a szokásos kicsi köhögés, és még elviselhető orrfolyás. De holnap szerintem nem viszem, hétvégén meg megpróbálom kikúrálni a jól bevált recepttel: házi tyúkhúsleves házi csigatésztával (a lelkem úgy imádja, hogy öröm nézni mekkora adagot be tud belőle nyomatni!:)), lándzsás útifű szirup és C- vitamin. Gondolom dokihoz most sem kell majd mennünk, mert ha nincs nagyobb baja, minek is mennénk, ott csak még több mindent összeszed. De remélem ennek a takonykóros időnek is vége lesz hamarosan, mert már nagyon unom....grrrrrrrrrrrrrr :S

1 megjegyzés:

  1. Nálunk ez az időszak konkrétan fél évig tartott, az idén már sokkal-sokkal jobb, mint tavaly, de Editke jóval kisebb volt akkor, bár ki tudja, ez mit számít. Addig meg 1 hét otthon, 1 hét bölcsiben... Idegtépő, kitartást hozzá!

    VálaszTörlés