2012. október 24., szerda

Nem gondoltam volna

hogy ilyen gyorsan és könnyen megy majd a ciciről leszoktatás. Még nem 100%-os, de pár nap és nem fog cicizni...:(:) sírok is meg nevetek is...Egyrészt örülök, hogy annyira nem okoz neki nagy megrázkódtatást, hogy letettem aludni, és simán elfordult, és elaludt...Másrészt meg sírok, mert csak 14 hónapig ez volt a lehető legközelebbi kapcsolat köztünk, amit csak el lehet képzelni. 5 és fél hónapig nem is kapott mást, csak anyatejet, ciciből. És ennél jobb érzés szerintem a világon nincs, mikor az újszülött picikédet rögtön cicire teszik, és aztán az első hetek, hónapok meghittsége, amikor rajtad szuszogva alszik el ..:(

Szóval annyi volt az egész, hogy tegnap este megitta a 2 dl tejcsijét (tehéntejet, vagy tejpépet kap lefekvés előtt), eldobta a poharat, elfordult és elaludt, cici nélkül! Csak lestem nagyokat, meg gondoltam, majd éjszaka ébred többször ciciért...hát tévedtem, egyszer kelt, akkor is fél perc után visszaaludt rajta.
Na ezen felbuzdulva ma már tudatosan nem volt szopi este, hanem megkapta a tejpépjét, lefektettem, otthagytam, és elaludt, sírás, minden nélkül. Persze nem tudom, hogy meddig fog még éjszaka cicit kérni, de az már biztos magától elmarad majd.

Véget ért egy korszak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése