2012. augusztus 9., csütörtök

Napközben is MAGÁTÓL alszik a gyerekem!!!

Tényleg nem győzök csodálkozni! Tegnap nem volt módom kipróbálni a módszert napközben, mert egyszer apja irodájában cicin (ott azért nem akartam, hogy felüvöltse a fél egyetemet), egyszer meg séta közben babakocsiban aludt el.
Most viszont, tízórai után, ahogy kell szépen, betettem az ágyba, elbúcsúztam. Sírt, felállt, 1 perc múlva visszamentem lefektettem, elmondtam, hogy még mindig itthon vagyok, csak a másik szobában. Sírt megint, kivártam a 3 percet, visszamentem, ekkor már nem állt, hanem hasalva sírt. Szépen megint elmondtam neki, hogy most nyugodtan aludjon, kimentem és harmadszorra már nem kellett visszamennem!!!

Komolyan mondom lehet több agysejtem megmaradt volna, meg kevesebb ráncom lenne, ha ezt a könyvet előbb olvasom el...


Ja, Lillával kapcsolatban egyéb fejlemény:
Biztonságosan le tud mászni egyedül az ágyról, és a kanapéról :) Kis ügyesemnek már egy hónapja mutatom hogy kell, mindig fejjel akart lejönni, de tegnap láttam többször is, hogy magától szépen megfordul, és lemászik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése