2012. augusztus 5., vasárnap

A hiszti apának szól!

Erre ma jöttem rá...ugyanis péntek hajnaltól szombat késő estig egyedül voltam itthon Lillával, és az égegyadta világon semmi baj nem volt vele! Ma viszont egész nap csak a nyekegését hallom, miközben próbálnék cikket írni, hogy behozzam a lemaradásom. Apa foglalkozik vele...vagyis foglalkozna, ha nem állna égnek az összes hajaszála a nyávogástól...De legalább ma már többször hallottam azt a mondatot, hogy: "nem irigylem anyádat, kislányom.." :D:D

Bár az is lehet, hogy szegénykémnek megint a foga mocorog, valószínűleg elkezdett a 4. is megmozdulni. Gondolom ezt abból is, hogy most megint 3x kelt fel éjszaka, én meg tiszta zombi vagyok...

Úgy szeretném visszakapni az én jól alvó kislányomat!!!!(4 hónapos koráig átaludta az éjszakát...na azóta se...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése