2015. november 1., vasárnap

Karácsonyi készülődés 2. hét

Elnézést, hogy csak a hét végére keveredtem ide a heti tennivalókkal...A következő hetet megpróbálom hamarabb közzétenni! :)

Ezen a héten elvileg a NAPPALI hete lett volna...De én ezt hirtelen ötlettől vezérelve felcseréltem a fürdőszoba-wc párosra. Egy okom van rá: mégpedig, hogy nekem a nappali egyben van a konyhával, így nagyon nem éri meg külön és hamarabb kitakarítani, mint a konyhát.
Viszont a fürdőszoba-wc párossal volt bőven tennivalóm, bár hálistennek most a gyerekek hagyták, hogy dolgozzak. Tegnap egész pontosan átaludták a fürdő takarítását, pedig úgy kezdtem neki, hogy egy óra alatt be kell fejeznem, mert ébrednek. Mindkét helyiségben alapos nagytakarítást csináltam, amiben benne volt a csempe lepucolása is, az ablakok mosása, pókhálózás. A fürdőben a csecsebecsék kiszelektálása: pl. a félig beszáradt körömlakkok, ezer éve nem használt golyós stiftek, egy csepp maradék miatt megtartott tusfürdők mind kidobásra kerültek. Vízkőtelenítettem a zuhanyfejeket, letörölgettem a bojlert. 

Hogy a hétre is legyen CSEPEREDÜNK plusz a karácsonyi készülődésben: őszi szünet volt és mivel a felében egyedül voltam itthon a gyerekekkel együtt, így kirándulgattam velük. Bejártuk a város parkjait, kertészeteit. Az volt a feladatunk a héten, hogy megtaláljuk azokat a helyeket, ahol szép, egyedi ajándékokat vehetünk majd a rokonainknak, barátainknak. Találtunk is olyat, ahol kézzel készített szappanok, különleges teaválogatások vannak például. (Aki ismerős Gödöllőn, vagy környékbeli, annak ajánlom a kastély Pálmaházában a Herbáriumot! ;) ) Ez volt az a hét, amikor konkrétan elkezdtük a gyerekekkel is tervezni, hogy milyen lesz idén a karácsony!

Remélem Nektek is jól telt ez a hét is!

A 3. heti bejegyzést is hozom pár nap múlva! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése