2012. november 27., kedd

Bölcsi első két napja

Tegnap kezdtük Lillával a bölcsibe szoktatást.
Eddig minden nagyon szupi, Lillát lekötik az új játékok, igazából a többi baba annyira nem is érdekli. :)
Másfél órát voltunk bent tegnap is, ma is, olyan cukik a gyerekek, hogy hihetetlen! Aranyosak, és ügyesek is, szót fogadnak a gondozónéninek. Kíváncsi vagyok Lillával mi lesz, ha jövő héten, már próbából ott is kell hagyni. Mondjuk eddig nem nagyon kötődött hozzám, akárkivel otthagyhattam, de persze akkor egyedül volt, nem több babával. Lehet, hogy így más lenne a helyzet.
Van a csoportjában egy szintén Lilla nevű kislány, és a kis aranyos odajött tegnap hozzám, és magyarázott, meg mindig hozott valamit, amit aztán a kezembe nyomott :) nagyon cuki volt! Na Lillám rá például féltékeny volt, odajött, és gyorsan belebújt az ölembe, és megölelgetett :) :) azt hittem elolvadok! :D

Viszont ma délután meg azt vettem észre, hogy nyűgös, meg meleg, hát gyors lázmérés után meg is ijedtem, mert 38,5 volt..na gondoltam is magamban, hogy jajj, de jó, 2 nap bölcsi után már lebetegszünk...Adtam neki nurofent, lement a láza, most este már nem is adtam neki semmit. Nem tudom mi lehet, mert más baját nem nagyon látom. Lehet, hogy csak a foga miatt (most kettő is jön egyszerre), de lehet, hogy kicsit megfázott, majd holnap meglátom mi lesz.  Amúgy kicsit nekem is fáj a torkom, és hát ilyen időszak van...sok is a taknyos baba a bölcsiben...
Azért remélem nem lesz komoly baja Lillának, és holnap is mehetünk a babákhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése