2015. október 20., kedd

Karácsonyi készülődés gyerekkel

Megmondom őszintén nem vagyok egy nagy ünneppárti ember, egészen egyszerűen azért, mert ezek szerintem olyan mondvacsinált ünnepek, amik kötelezően arra sarkallnak, hogy költsél-költsél-költsél minél több pénzt. Vegyél ajándékokat, vegyél díszeket, vegyél olyan kajákat, amiket amúgy nem szoktál, vegyél ruhákat, vegyél mindent, ami kell a boldogsághoz. Ellenben a boldogsághoz nem ez kell(ene). Mégis úgy vagyok vele, hogy amíg kicsi gyerkőceim vannak megérdemlik, hogy egy évben pár nap (vagy hét) ezekről a számukra még csodás ünnepekről szóljon. Épp azért, mert annyira nem érdekelt maga az ünnep, eddig nem is nagyon stresszeltem rajta. Én amúgy is az a fajta vagyok, aki mindent utoljára szerez be. Mert nem tudok, nem is akarok előre tervezni. Listákat írni, több héttel előtte megtervezni a menüt, kit-mikor hívok meg, kihez-mikor megyünk (nekem ez is elég kihívás, hogy mindenkinek /rokonnak, nagyszülőnek megfeleljek/) ez nagyon nem az én világom. Tavaly viszont kórházban voltam karácsonykor és végig az ünnepek alatt és ez baromira rosszul esett nekem lelkileg. Nem a kórházi lét viselt meg, hanem leginkább az, hogy Lillát hogy érinti, hogy az anyja nincs ott. Kimaradt egy közös karácsony. :( Amúgy látható jele nincs annak, hogy annyira megviselte volna, végülis még csak 3 éves alig múlt akkor, lehet, hogy emlékezni sem fog arra a karácsonyra felnőttként. De mégis arra jó volt, hogy eldöntsem, innentől igenis lesz nekik (mert hogy azóta ugye megszületett Petra is) NAGYKARÁCSONY! :) <3 

Úgyhogy igen belevágok a listázásba, a tervezésbe, a nagy karácsonyi készülődésbe a következő hétben!
Erre találtam meg EZT a programot, ami a legszimpatikusabb volt, így ezt fogom követni (magamat ismerve biztos lesznek benne módosítások) amennyire lehet a gyerkőcöket bevonva.
De azért nem fogom magam túlstresszelni, remélem Ti sem! ;)

Ti hogyan készültök a karácsonyra? Már most kezdtek tervezni? Vagy nincsenek tervek, csak úgy bele a közepébe?

2 megjegyzés:

  1. Jujj, én pedig nagyon imádok tervezni, már szeptemberben agyalni, hogy ki mit kapjon, azt mikor készítem el, és hogyan, és egyáltalán, nagyon imádom a karácsonyt. Nem a költős részét, hanem azt a megfoghatatlant, hogy az egy különös ünnep, és varázsa van. Nekem legalábbis. Lehet még nem nőttem fel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szerintem egyszerűen csak van, aki ilyen tervezős :)
      Én nem..bár érdekes: munkában az vagyok! Az élet más területére eddig még nem sikerült bevinnem...na majd most hátha :D

      Törlés