2015. június 8., hétfő

Helloooo vakáció! #1. nap!

Helló Mindenki! Nem tűntem el, csak eszeveszetten szervezem az életünket. Mire azonban jól kialakult egy kis napirendünk úgy összcsaládilag, megkezdődött a vakáció!!! Én eleinte képes voltam azt hinni, hogy ez majd minket nem is érint, hiszen végülis az óvoda nyitva van egészen július végéig, na de finoman célozgattak rá, hogy mivel úgyis itthon vagyok Petrával, ne hordjam Lillát sem....:( Van ez így, most nem is szeretném jobban kifejteni...
Még a héten vittem volna amúgy Lillát, de jól lebetegedett, úgyhogy már ezen a héten sem viszem.

Azt még gyorsan hozzáteszem, hogy eléggé bepánikoltam, amikor kiderült, hogy 2 és fél hónapig két gyerekkel kell megoldanom a mindennapokat, de aztán gyorsan túl is tettem magam rajta és felvettem harci hozzáállásomat: elkezdtem tervezgetni! Miket tudok megvalósítani, hova tudok eljutni, milyen élményeket tudok nekik (legfőképpen ugye Lillának) adni??? Majd kiderül...;)


Az első nap első nagy kihívása rögtön a bevásárlás volt 2 gyerekkel. Na igen, mindig kiszámolom a pelenkát, így sürgős volt. De kész, megoldottam, egy hős vagyok komolyan :D


Mik voltak a nehézségek ebben???
- azt hiszem a fotón is látszik a bevásárló kocsi mérete, és a bepakolásra maradó hely 2 gyerek esetén...(Hogy oldják meg ezt a nagycsaládosok???) Még jó, hogy alulra is lehet pakolni...
- 2 helyre kellett mennem, kuponokat is beváltottam, ragaszkodom hozzá, hogy ha van, akkor kihasználjam, hogy olcsóbban vásárolok, ez lehet amolyan perverzió nálam, de akkor is.. :D
- 32 fok már reggel 9-kor!
- Egyik gyerek sem aludt közben.
- Korgó gyomorral még nehezebb. (Reggelizni nem maradt időm.)

Mindegy nem sorolom tovább az érdemeimet, mert még azt hiszitek el vagyok szállva magamtól. Amúgy is, délben még Lillával mennem kell dokihoz, ugye Petrát sem hagyhatom itthon egyedül, úgyhogy a mai napra vár még egy kihívás...Azt hiszem kimozdulásnak első napra ennyi bőven elég is lesz... :)




1 megjegyzés: