2013. március 12., kedd

Mi jön legközelebb?

Most már tényleg kezd tele lenni a hócipőm ezekkel a betegségekkel. Tényleg...

Tudtam én, hogy ha elkezdjük a bölcsit ez lesz, na de 3 hónapja bölcsizünk, és még mindig? Na meg persze, szegénykém essen túl mindenen, na de haza is hozza...Jó ez most hülyén hangzott, de már annyira elegem van, hogy megint az egész család beteg. Ezelőtt évekig nem volt semmi bajom..most meg...ááá..

Volt már minden, szegénykém sorra próbálta ki a legkülönfélébb gyulladásokat. Örülök, hogy a fülével nem szenvedett sokáig..:( Csak nehogy hajlama legyen rá, apjáéknál voltak fülfájások.

Na mindegy, egyszer majd csak vége ennek.
A kis drágám most itthon van még a héten, utána egy hetet nagyiéknál lesz Szabolcsban, mert apjával konferenciára megyünk Horvátországba... Úgy izgulok, első több éjszakája lesz nélkülünk. És amúgy rohadtul nem akarom ám otthagyni!!!..De muszáj... De már előre félek, hogy agyon lesz kényeztetve, csokiztatva, ölben altatva, cipelve, stb...Hogy mit fogok én utána szenvedni....
Mindenesetre írok egy hosszú-hosszú listát a nagyinak, hogy mit SZABAD és mit TILOS, még ha tudom is, hogy nem tartják be...
Na jó, bízom benne, hogy nem lesz semmi...:)

1 megjegyzés:

  1. Nem akarlak ijesztegetni, nekünk fél évig tartott ez az állandó betegség, fél év után jobb lett kicsit, most egy év után már egészen jó. És az ovival majd kezdődik elölről.... Ha ez nyugtat, én is azt hittem, megkergülök ettől, de túléltem :) Remélem jó lesz a konfi, és egy hét alatt azért nem írják fölül a nagyszülők a dolgokat!

    VálaszTörlés