2012. szeptember 20., csütörtök

Utánozós

Elkezdődött az utánozós korszak, de végre hálistennek nem csak az orra alatt dünnyög. Olyannyira nem, hogy tök meglepő, milyen szavakat képes érthetően kimondani. Persze szerintem soknak nem tudja a jelentését még, na meg amint kimondta el is felejtette, de leutánoz, és ez a lényeg. Állítólag így tanulnak meg beszélni.
Olyanokat mond, hogy "csatt", "dabda" (labda), "tejeje" (teteje), "tejse" (tejcsi), "tétta" (tészta), "tátá", "büüümm" (brüm), stb...

Lassan, de biztosan járni is tanulgat, azt hiszem, ő azok közé a babák közé tartozik, akik csak lassan, óvatosan haladnak a tanulással, nehogy valami baja legyen. Szerintem egyik nap majd csak eljár utánam, mászással is így volt anno. Most ott tartunk, hogy ha valami véletlenül a kezébe marad, akkor bizonytalanul megtesz 3-5 lépést. De tegnap pl. a játszótéren hívtam magamhoz, na elindult, viszont a nagy lelkesedésben hirtelen csinált is egy bukfencet....szóval szegénykém tiszta kosz-por-falevél-gally-hangya, stb. lett, felállítottam, kiszedtem a szájából is a belekerült homokot, leporoltam...és bár sírni nem sírt, de utána megint csak két kézzel vezetve, illetve ölben volt hajlandó jönni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése