2012. szeptember 24., hétfő

Hol ilyen, hol olyan

az éjszakánk, és én már kezdek eléggé kimerülni emiatt. Egyik nap átalussza, másik nap órákat van ébren. Tegnap pl. éjjel ébredt, cicizett, mint mindig, visszatettem, mint mindig, visszabújok az ágyamba, erre alig, hogy elszenderednék, megint sír. Megyek, simogattam, ott álltam az ágya mellett egy óra hosszát, még mindig nem alszik. Na jó, átcuccoltam, megágyaztam a kanapén, magam mellé vettem, hát vagy másfél óra múlva aludt el. De addig, amit összeszenvedett, forgolódott, nyögdécselt, piszkált, nyúlkált a számba, rúgta a fülemet, egyszóval kész voltam....Nem hinném, hogy fájt valamije, mert egyáltalán nem sírt, csak sóhajtozott, mint aki egyszerűen nem tud elaludni. Bezzeg, reggel fél 7kor az arcomba nyomta a párnámat, és hozzá még gyorsan lerúgta a bordámat is, ha esetleg nem ébredtem volna fel az előzőre.....:S

Amúgy sincs minden rendben mostanában, Lillám drágám ugyanis eszméletlen HISZTIS lett!!!!!!Hisztizik mindenhol, boltban, utcán, játszótéren, itthon...Hisztizik a babakocsiban, hisztizik ölben, négykézláb, itthon még földhöz is veri magát, komolyan...szóval most nagyon keménynek kell lennünk, de nagyon nehéz ám. Ha itthon elkezdi itthagyom, kimegyek a szobából, ügyet sem vetek rá, majd abbahagyja...De az utcán, a boltban, mit tudok vele csinálni?????

Mennyivel jobb lenne már azért, ha tudna járni...(de ezt nem kapkodja el...:()...

Na majd alakul, gondolom, csak most a kis hisztigép minden időmet leköti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése