2012. július 27., péntek

Esti családi sport + kérj és megadatik :D

Már több napja, hogy este együtt sportol az egész család :D Apa bicajozik, Lilla mögötte csücsül szépen, anya meg fut. Lilla nagyon élvezi, és persze mi is :D Szerintem nem lehet elég korán elkezdeni az egészséges, sportos életre nevelést. Így végre mi is egészségesebb életmódra kapcsoltunk, tényleg odafigyelek arra is mit eszünk.

Lilla tök édesen kapaszkodik a bicikliülésben, és szép csöndben nézelődik, meg se nyekken. Ha én épp mellettük futok, akkor vigyorog rám ezerrel, amúgy az sem izgatja, ha nem lát. Néha jól meghúzkodja apja gatyáját hátulról XD.. Múltkor mikor így mentem vele bicajjal a boltba, velem is ugyanezt csinálta, folyton húzgálta le rólam a nacit :D


"A kérj és megadatik" nem Lillás dolog, de nagyon jól esett ma, és gondoltam ezt is megírom.
Szóval pont mondtam Andrisnak, hogy holnap reggel ki kell ugrani piacra venni kell szilvát, barackot Lillának, meg csemegekukoricát.
Erre csörög a telefonja, Tanár Úr hívta, menjen át. Hazajön Andris: kaptunk egy csomó szilvát, meg barackot! :) Na mondom, oké, legalább ezeket már nem kell venni, de kukoricát csak ennék már. Erre nem vicc, azonnal csörgött a telefonja, hívta a témavezetője, hogy hozott neki kukoricát, menjen le. Hát ezen kicsit elgondolkoztunk utána...Tényleg ez így 5 perc leforgása alatt, én mondtam mi kell, és jött :D...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése