2015. szeptember 28., hétfő

Újrakezdés

Sokszor gondoltam már rá, hogy nem folytatom a blogolást, legalábbis ezen a blogon nem. Több okom van/volt erre. Egyrészt néha ha nem is akarom, akkor is túl sok személyeset írok, ami időnként azért zavaró...Mármint, hogy ismerős, ismeretlen is olvassa a kis életünk szösszeneteit.
Másrészt idő is kell ám egy blogoláshoz, bár ez az, amit, ha akarok fordítok rá.
Viszont eddig akárhányszor eldöntöttem, hogy kész, vége, mindig jöttek új olvasók, jöttek levelek, hogy ne már, mert szívesen olvasnak/olvastok.
Így kicsit átértékeltem (sokadszor) az érveimet és legfőképpen az ellenérveimet, és arra jutottam, hogy folytatom. Bár talán kevesebb személyessel szeretnék ezentúl írni, bevonva az olvasókat minél jobban (mondjátok el Ti is, hogy látjátok, hogy gondoljátok), de még mindig a saját tapasztalataimból tudok kiindulni gyereknevelés terén.

Van sok ötletem, amiket igyekszem megvalósítani, bár most több időm arra megy el, hogy egy sikeres vállalkozást próbáljak elindítani, menedzselni, addig, amíg itthon vagyok Petrával. Mert legfőbb vágyam, hogy amikor oda kerülne a sor, hogy visszamenjek dolgozni, ne kelljen visszamennem, vagy ne kelljen visszamennem 8 órában, elég legyen 4-6-ban, és ez ne jelentsen elviselhetetlen jövedelem kiesést.
Mivel a vállalkozásunk is sok netes jelenlétet igényel, így kicsit át kell menedzselni az életemet, hogy az is menjen, meg ide is írogassak, de megoldom! :)

(Apró betűvel írom, ez itt a reklám helye: ha érdekel a szakmai vállalkozásom nézz át ide, de mindenképpen ajánld mezőgazdasággal foglalkozó ismerőseidnek: www.gazdahely.hu ;))



Pár szóban arról is írok, hogy mi az, amire számíthattok, ha továbbra is kitartotok a Cseperedünk blog mellett! 
- Egyrészt ígérem, hogy gyakrabban jelentkezem. Tudom, ezt nem nehéz teljesíteni, mert legutóbb talán 2 hónapja, ha írtam valamit. 
- Másrészt mivel hozzátáplálás időszakában vagyunk, szeretném végre elkezdeni a Receptek címkét írni, hozni szeretnék sok, gyerek-, bababarát kaját, ami nálunk bevált! 
- Fel szeretném eleveníteni az Apró örömök sorozatot, hogy minden héten megírjam pár szóban, miért olyan jó dolog, ha gyereke van az embernek! Gyűjtsétek Ti is az örömteli pillanatokat!
- Van pár programajánlóm is elfekvőben, illetve olvastam gyerekneveléssel kapcsolatos könyveket is, amit mindenképpen meg fogok Veletek osztani.
- Természetesen mindeközben jönnek azért az életünk apróbb-cseprőbb részletei, már ami a gyerekeket illeti, mert van ugye egy 8 hónapos kis kukabúvárom (a legújabb kedvence a szelektív szemetes szétválogatása) és egy 4 éves hisztikirálynőm, aki azért már halad, mármint hiszti tekintetében. És annyira, de annyira különbözőek, hogy tudok róluk írni bőven. :)
- Fogok írni sok-sok lelki dologról is, ami gyűlik bennem, leginkább az anyaságról és annak társadalmi megítéléséről...mert ugye a szomszéd/ a család/ a munkatársak/ stb. mindig jobban tudják a tutit...
- Gyerekszáj rovatom is bővül majd, rengeteg új beszólást gyűjtöttem, várom majd a Tiéteket is!
- Pár nap és kicsit megújítom a kinézetet is, illene már aktualizálnom a fejlécet.
- Már többször szerettem volna egy pár Foglalkoztatót is megosztani Veletek, amiket folyamatosan én gyártok Lillának, mert sokszor a bolti vagy unalmas, vagy drága arra, hogy összefirkáljuk-kiradírozzuk-újra csináljuk, vagy egyszerűen olyan feladatok vannak benne, amik nem érdeklit Lillát. 

Nem árulom el minden tervemet, de remélem elég volt a felsorolásom kedvcsinálónak! :)
Hamarosan jövök! Addig is cseperedjetek szépen! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése