2013. január 20., vasárnap

Hétvégén mamáéknál

voltunk, mármint az én szüleimnél Szabolcsban. Utazás tök jó volt (végre hosszabb úton is kipróbálhattuk az új autónkat, ami persze nem új, csak nekünk :)), oda és vissza is úgy időzítettük, hogy Lillának az alvására essen, így csak az út utolsó kb. 3/4-1 óráján kellett szórakoztatni, de határozottan meg kellett állapítanom, hogy egyre türelmesebb ez a gyerek, és egyre jobban viseli az utazással járó lekötést. Amikor felébredt, akkor mondjuk meg is álltunk gyorsan benzinkútnál, addig legalább kávéztunk egyet, ő meg ki tudja nyújtóztatni magát, na meg ha a kúton maga tud választani valami finom rágcsát, akkor az út hátralévő része már nem is lehet olyan szörnyű :):)
Papáék persze halálra kényeztették a két nap alatt, szombaton délután túróssütiből állt az egész gyerek, na meg szerintem többet volt ölben, mint amennyit én egy egész hónap alatt hajlandó vagyok cipelni...na de ez van, ilyenek a nagyszülők...:)

Holnap megint bölcsi, bár még taknyol a drágám, de más baja nincs, se nem lázas, se nem köhög (kivéve éjszaka, de most párásítok neki). Remélem ez a hol mínusz-hol plusz időjárás nem tart sokáig, mert ez különösen kedvez a baciknak, meg amúgy sem szeretem...

2 megjegyzés:

  1. Néztem a múltkor, hogy egyforma autónk lett :) Remélem nem lesz beteg Lilla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, én már kivagyok ettől az állandó taknyolásától...Szegényem meglát zsepivel és már menekül, még jó, hogy az orrszívót tűri..

      Törlés