2012. október 2., kedd

Megfáztunk :-(

Sajnos tegnap este már erősen szortyogott a drágám, éjjel többször ébredt köhögve, ezért át is költöztem hozzá, így együtt aludtunk (illetve NEM aludtunk...)..
Apjára mérges is voltam, mert minden évben eljátsszuk, hogy beköszönt az ősz, és nekem könyörögnöm kell, hogy ugyan legyen már hajlandó felöltözni, kicsit rétegesebben, mint nyáron! Persze most is ugyanez volt, könyörögtem neki, hát nem...Persze megfázott, mondjuk azt nem tudom bizonyítani, hogy Lilla tőle kapta-el, de akkor is...:S

Így reggel dokinéninél kezdtünk, de hálistennek megnyugtatott, hogy nem hall semmit a tüdején, és a füle sincsen begyulladva. Írt fel antibiotikumot, de azt mondta, hogy csak vésztartaléknak, amíg nem lázasodik be, ki se váltsam! Ennek mondjuk örülök, én nagyon nem vagyok antibiotikum párti...

Viszont szegénykémnek ma legalább 6szor kiszívtam már az orrát, mert folyton folyik.. Isteni szerencse, hogy nem fél tőle, és nagyon ügyesen tűri! Ha látja, hogy készítem elő, már jön csücsül az ölembe, vagy fekszik az ágyra, de olyan szépen tartja a kis fejét is közben, egyemmeg :)

Na reméljük gyorsan gyógyul! Mindenesetre én is elkezdtem magamnak brutális dózis c-vitamint adagolni, nehogy aztán meg én dőljek ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése