2012. szeptember 6., csütörtök

Kezd megjönni az étvágya!

Végre, el sem hittem pl. ma is uzsira megevett egy krémtúrót, de utána bement a 100 ml-s gyümölcspép (ezt a milumileset nagyon szereti). Ja, és még 2 szem keksz hozzá, meg utána csak úgy mellesleg egy kis túrórudi (szigorúan a csokija nélkül, az kell anyának :P)

Szóval most ez nekem "öröm és boldogság". Eszik a lányom! Marha kíváncsi vagyok a súlyára is, hétfőn megyünk mérlegelni.

Újdonság még, hogy 6 db foga van! 4 felül, 2 alul, és jelentem csodálatos fogmintákat tud vele készíteni anya térdére!!!!:S Nem tudom a harapásról, hogy lehet leszoktatni...Most már puszit sem kérek inkább, mert valamelyik nap azt is úgy adta, hogy megharapta az arcomat. Kis vámpír! (nem hiába néztem olyan sok Vámpírnaplókat terhesség alatt :D:D)


Járással még mindig nem próbálkozik, de kézenfogva szépen sétál, viszont ha elengedem a kezét, akkor inkább jön tovább négykézláb :D

Kék-zöld folttal tele van, mert most mindenre felmászik, és persze majdnem mindenről le is esik...na de ez van, csak foga ne törjön ki egy sem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése