2012. augusztus 9., csütörtök

3 nap után: EGYEDÜL alszik! :D

Amit a könyv 1 hét alatt megígért, bekövetkezett 3 nap után. Örök hálám ezért, Nobel-béke díjat adnék az íróknak! :D Mert nálunk azóta végre béke honol :D
Most már be sem kellett mennem Lillához, lefektettem, elfordult, hallottam még kicsit nyűglődni, de kb. 2 perc után elaludt.
Délelőtt ugye már írtam ugyanígy, délután valami nem volt jó, és akkor a 3. bejövetel után mikor meglátott egyszerűen hasra vágta magát, és kidugta a kis fenekét a levegőbe, jelezvén, hogy neki most igenis simogatni kell a hátát. :D Egyemmeg...de amint elkezdtem simogatni, már el is aludt.


Mai fejlemény még, hogy szereti a spenótot! És láss csodát: én is szeretem! Sőt, apja is szereti! Nagyon finomat főztem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése